تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

نظرسنجی سایت

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 72160

ترفندهای تلگرام


۱ یکی از ویژگی های مخفی در نسخه دسکتاپ تلگرام امکان سویچ کردن به مد موبایلی آن است برای این کار شما بایدگوشه پنجره نسخه دسکتاپ را بگیرید و صفحه را به اندازه کافی کوچک کنید در این صورت برنامه از شما میپرسد آیا میخواهید به مد موبایلی بروید یا خیر در صورت تایید در دسکتاپ حالت موبایلی برای شما فعال میشود.

 

۲ ذخیره پروفایل پیکچرز افراد در تلگرام

شما اگر تا کنون ۴ بار تصویر پروفایل خود را تغییر داده باشید کاربران دیگر میتوانند عکس های قبلی شما را مشاهده کنند برای جلوگیری از این کار شما هر گاه تصمیم به این کار گرفتید که عکس پروفایل خود را تغییر دهید ابتدا عکس قبلی خود را پاک کنید و سپس عکس جدید را انتخاب کنید.

برای پاک کردن عکس فعلی خود به بخش تنضیمات بروید و بر روی علامت دوربین کلیک کنید و گزینه delete photo را انتخاب کنید.

و برای انتخاب تصویر جدید نیز به قسمت تنضیمات دوباره بروید و بر روی دوربین کلیک کنید و و تصویر جدید را انتخاب کنیددر اینصورت دیگر تصاویر قبلی شما برای دیگران قابل رویتنمیباشد.

۳ آموزش دیدن عکس های پروفایل قدیمی یک شخص در تلگرام

برای این کار در صفحه اصلی برنامه بر روی به منویکناری بروید و contacts را انتخاب کنید شخص مورد نظر را انخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید در صفحه باز شده بر روی عکس شخص کلیک کنید تا پروفایل آن شخص باز شود در صفحه باز شده بر روی عکس شخص کلیک کنید تا عکش شخص به صورت کامل باز گردد در بالای صفحه عکس های قدیمی شخص مشخص است مثلا ۱٫۱ یا ۱٫۴ و برای ذخیره عکس دوستانتان از ۳ نقطه بالای صفحه عکس دوستانتان را در گالری تصاویر ذخیره کنید.

۴ آموزش پاک کردن مکالمه خود با یک شخص در تلگرام

برای پاک کردنمکالمه خود با برای این کار بر روی مکالمه که انجامداده این انگشت خود را قرار دهید و بعد دکمه delete را انتخاب کنید.

۵ آموزش پاک کردن گفتگو خود با یک شخص در تلگرام

اگر میخواهید سوابق خود را یک شخص را به طورکامل پاک کنید در صفحه اصلی انگ شت خود را بر روی آن مکالمه قرار دهید و بع گزینه clear history رل انتخاب کنید توجه در این صورت فقط مکالمات دو طرف در گوشی اندرویدی شما کامل پاک میشود و در گوشی دیگری پاک نمیشود.

۶ آموزش ایجاد شناسه یکتا یا user id در تلگرام

شما میتوانید برای خود یک شناسه یکتا ایجاد کنید تا کاربران دیگر بدون داشتن شمکاره تماس شما با وارد کردن شناسه شما را بیابند برای ایجاد شناسه به قسمت تنضیمات برنامه بروید و بر روی user name کلیککنید در صفخه باز شده میتوانید برای خود یک شناسه یکتا ایجاد کنید مثال takandroid@ و غیره…

۷ آموزش اضافه کردن یک شخص به گروه تلگرام

برای اضافه کردن یک شخص به چت گروهی کافیست وارد گروه شوید و بر روی نامگروه در بالای صفحه کلیک کنید وگزینه add member را انخاب کنید و افراد مورد نظر خود را به گروه اضافه کنید در صورت اضافهکردن یک نفر به گروه برای تمامی اعضای گروه پیغامی ارسالم یشود که شما فلان شخص را به گروه اضافه کرده اید.

۹ آموزش افزودن استیکرهای دریافتی از دوستان به مجموعه استیکرهای شخصی

یکی از قابلیت های بسیار عالی تلگرام، اضافه کردن استیکرهای ارسالی دوستان به مجموعه شخصی است. برای این کار کافیست روی هر استیکر دریافتی یک بار اشاره کرده و حالا گزینه Add to Stickers را انتخاب کنید. با این کار، درست مثل روش قبلی مجددا پیش نمایشی از تمام استیکرهای آن مجموعه را مشاهده خواهید کرد که در صورت تأیید، همگی شان به مجموعه شخصی شما اضافه خواهند شد. برای حذف، مخفی نمودن یا کپی کردن لینک هر مجموعه استیکر هم می توانید به بخش Settings تلگرام مراجعه کرده و سپس از بخش Messages گزینه Stickers را انتخاب کنید.

۱۰ آموزش ایجاد گروه در تلگرام
برای ایجاد گروه در تلگرام ابتدا به بخش New Group رفته و اعضای گروه خود را از لیست مخاطبین انتخاب کنید و سپس در مرحله بعدی نام گروه را انتخاب کنید و تنظیمات را تایید کنید حداکثر ظرفیت یک گروه ۲۰۰ نفر میباشد

۱۱ آموزش ایجاد چت خصوصی با دیگران در تلگرام
برای ایجاد چت خصوصی ابتدا گزینه New Secret Chat را بزنید و سپس مخاطب موردنظرتان که میخواهید با آن چت خصوصی و رمزنگاری شده کنید . برای تایید این نوع چت ، شما باید از طریق این گزینه مخاطب را انتخاب کنید و هنگامی که او آنلاین شد ، ارتباط میان شما برقرار می شود . چت رمزنگاری شده امنیت پیام شما را بالا می برد و حریم خصوصی شما نیز در آن رعایت می شود

۱۲ آموزش ایجاد ایجاد لیست مخاطبین مورد علاقه شما در تلگرام
برای ایجاد لیت مورد علاقه خود ابتدا گزینه New Broadcast List را انتخاب کنید در این بخش می توانید یک لیست از مخاطبین موردعلاقه خود یا کسانی که با آنان ارتباط بیش تری دارید ایجاد کنید

۱۳ آموزش تغییر اندازه فونت پیام ها
برای تغییر اندازه فونت پیام هایی که برایتان نمایش داده می شود ابتدا به قسمت تنظیمات یا Settings بروید و سپس به بخش Messages Text Size بروید و اندازه آن مشخص کنید

۱۴ آموزش ایجاد فرمان خودکار دانلود ویدئوهای اشتراکی ،عکس ها و صداها
ابتدا به قسمت تنظیمات یا Settings بروید در قسمت Automatic Media Download شما می توانید به مسنجر تلگرام دستور دهید تا فقط با اتصال به وای فای ویدئوهای اشتراکی ،عکس ها و صداها را دانلود کند و با اتصال از طریق Mobile Data هیچگونه ویدئو ، صدا و تصویری دانلود نشود

۱۵ آموزش مخفی کردن حالت آنلاین بودن شما در تلگرام
برای مخفی کردن آنلاینبودنخود در تلگرام این که حالت آخرین وضعیت آنلاین بودن خود ابتدا به قسمت تنضیمات یا Settings و سپس Privacy and Security رفته و سپس گزینه Last Seen کلیک کنید و سپس گزینه های Everybody ( نمایش آنلاین بودن شما برای همه ) یا My Contacts ( نمایش آنلاین بودن شما برای مخاطبانتان ) یا Nobody ( مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن شما از همه ) را انتخاب کنید.

۱۶ آموزش حذف یک مخاطب یا Contact خود در تلگرام
برای پاک کردن مخاطب مورد نظر ابتدا مخاطب را بلاک کنید . سپس در همان صفحه Blocked users روی مخاطب بلاک شده خود بزنید سپس هنگامی که اطلاعات شخصی مخاطب باز شد روی علامت سه نقطه در بالای سمت راست صفحه ضربه زده و سپس Delete را بزنید تا مخاطب برای همیشه از فرند های شما حذف شود

۱۷ آموزش گذاشتن رمز بر روی برنامه تلگرام
ابتدا به قسمت تنظیمات یا Settings بروید و گزینه Passcode Lock را انتخاب کنید و سپس Passcode Lock را فعال کنید تا بتوانید رمزی را معین کنید
با انتخاب گزینه مشخص شده میتوانید تعیین کنید که در چه مدت زمانی رمز بر روی برنامه فعال شود (Auto Lock) یا این که آن را به طور دستی فعال کنید.

اصطلاحات انگلیسی


توجه: ممکن است بعضی اصطلاحات در مکان های مختلف معانی متفاوتی بدهند!

کارآفرینی


كارآفريني چيست؟

در مورد تعريف كارآفريني ديدگاه هاي مختلفي وجود دارد و درك كامل مفهوم و موضوع " كارآفريني " نيازمند اطلاع از ديدگاه هاي بين رشته اي مي باشد. كارآفريني برحسب ماهيت خود و توجه محققان رشته هاي مختلف از نظر روانشناسي، جامعه شناسي، اقتصاد، صنعت و حتي تاريخي تعريف شده است.
واژه كارآفريني از كلمه فرانسوي " Entrepreneurs " به معناي "متعهد شدن " نشات گرفته است كارآفريني اولين بار مورد توجه اقتصاددانان قرار گرفت و تمامي مكاتب اقتصادي از قرن 16 ميلادي تا كنون به نحوي كارآفريني را در نظريه هاي اقتصادي خويش تشريح نموده اند.
كارآفريني از مباحثي است كه در تمامي ابعاد توسعه اقتصادي و اجتماعي از حدود 20 سال به اين طرف عملاً در دنياي تجارت و كسب و كار مطرح شده است، از جمله تعاریف کارآفرینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعریف دکتر احمد پور داریانی از کارافرینی

" سرمایه هرگز ایده را به حرکت در نمی آورد بلکه این ایده است که محرک سرمایه است و موفقیت در کسب و کار ، با ایده ی نوآورانه و خلاق که به همراه سرمایه منجر به ارائه ی محصول جدید در بازار می شود رقم می خورد که این را اصطلاحا کارآفرینی می گوییم".
برای شناخت فرد کارآفرین باید ابتدا بدانیم که او چه کارهایی می کند و سپس دریابیم کدام خصوصیات و ویژگی های شخصیتی او را از دیگران متمایز می کند.کارآفرین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق فرآیند ایجاد کسب و کار ( کسب و کار خانگی ، کسب و کار مجازی، کسب و کار در مغازه یا شرکت یا سازمان ) توام با بسیج منابع و مخاطره مالی و اجتماعی ، محصول یا خدمت جدیدی را به بازار عرضه می کند.

تعریف ژوزف شومپيتر از کارافرینی

ژوزف شومپيتر( 1934) فرآيند كارآفريني را " تخريب خلاق " مي نامد. به عبارت ديگر ويژگي تعيين كننده در كارآفريني همانا انجام كارهاي جديد و يا ابداع روشهاي نوين در امور جاري است. روش نوين همان "تخريب خلاق " مي باشد. از نظر وي نوآوري در هر يك از زمينه هاي ذيل كار آفريني محسوب مي شود.
1- ارائه كالاي جديد
2- ارائه روش جديد در فرآيند توليد
3- گشايش بازاري جديد
4- يافتن منابع جديد
5- ايجاد هر گونه تشكيلات جديد در صنعت
كارآفريني كيفيتي است كه افراد را قادر مي سازد يك فعاليت جديد را شروع كنند يا با قدرت و به طور ناباورانه فعاليت موجود را توسعه دهند.
كارآفريني موتور تحول و توسعه اقتصاد، فرهنگ و جامعه است. رشد و فراگيري اين پديده مي تواند به تحول و دگرگوني اساسي در اقتصاد ملي منجر شود. كارافريني فرآيندي است كه طي ان فرد كارآفرين با ارائه ايده و فكر جديد ايجاد كسب و كار با قبول مخاطره و تحمل ريسك، محصول و خدمت جديد را ارائه ميكند.
اگرچه تعاريف گوناگوني از كارآفريني ارائه شده است، ليكن بيشتر نويسندگان و صاحب نظران در مجموع كارآفريني را " فرآيند شناسايي فرصتهاي اقتصادي، ايجاد كسب و كار و شركتهاي جديد، نوآور و رشد يابنده براي بهره برداري از فرصتهاي شناسايي شده مي دانند كه در نتيجه آن كالا ها و خدمات جديدي عرضه می ‌شود.

تعاريف دیگر كارآفرينی

 ريچارد كانتيلون (1730) اولين كسي بود كه اين واژه را در علم اقتصاد ابداع نمود و آن را اينگونه تعريف نمود : كارآفرين فردي است كه ابزار توليد را به منظور تركيب به صورت محصولاتي قابل عرضه به بازار خريداري مي كند. كارآفرين در هنگام خريد از قيمت نهايي محصولات اطلاع ندارد.

 جان باپتيست سي (1803) كار آفرين را فردي ميداند كه مسئوليت توليد و توزيع فعاليت اقتصادي خود را بر عهده دارد.

 فرانك نايت (1921) كار آفرينان را كساني ميشناسد كه در شرايط عدم قطعيت به اتخاذ تصميم مي پردازند و پيامدهاي كامل آن تصميمات را نيز شخصاً مي پذ يرند.

 طبق نظر كاسون (1982) كار آفرين فردي است كه تخصص وي "تصميم گيري عقلايي و منطقي در مورد ايجاد هماهنگي در منابع كمياب " ميباشد. وي " داشتن توان داوري و قضاوت " را عنصري مشترك در تمامي كار آفرينان تشخيص داده است .

 از ديدگاه كارلند (1984) كار آفرين فردي است كه شركتي را به منظور سود و رشد تاسيس مينمايد و آنرا مديريت كرده و از آن براي پيشبرد اهداف شخصي استفاده ميكند.
همچنين به تعاريف زير نيز مي توان اشاره كرد: كارآفرين كسي است كه توانايي آن را دارد تا فرصتهاي كسب و كار را ببيند و آنها را ارزيابي كند، منابع لازم را جمع آوري و از آنها بهره برداري نمايد، و سپس عمليات مناسبي را براي رسيدن به موفقيت پي ريزي نمايد.
كارآفرينان كساني هستند كه با ايجاد محصولات وخدمات نوين مورد نياز مردم، درآمد خوبي كسب مي كنند. معمولاً گمان مي رود كه كارآفرينان در راه اندازي شركتها تبهر دارند در هر حال، آنها، از هيچ، كسب و كارجديد خلق مي كنند. آنها به رغم مخاطرات بسيار، پيشگام كارهاي جديد مي شوند.

تفاوت کارآفرین با خلاق، نوآور،مخترع،سرمایه گذار و مدیر :

با توجه به تعاریف فوق ، در خیلی از موارد، به خاطر نزدیکی و وجود تشابهات بین واژه های کارآفرین ، نوآور، مخترع، سرمایه گذار، و مدیر ، آنها را به جای یکدیگر به کار می برند. در این قسمت به تفاوت های آنان اشاره می شود.

خلاق :

خلاقیت یک پدیده ذهنی است و فرد خلاق کسی است که فکر و ایده‌ی جدیدی دارد و به دنبال روش جدیدی برای هر موضوع است. به عنوان مثال هر کدام از افراد عادی در مواجه شدن با شیشه کثیف خودرو ، به این فکر می افتد که شیشه را تمیز کند. ولی فرد خلاق احتمالا به این فکر می افتد که چگونه می توان شیشه ای تولید کرد که کثیف نشود. در اینجا فرد خلاق به دنبال راه تازه برای یک مشکل است.

مخترع :

خلاقیت و اختراع به هم نزدیک اند.گفته شده که فرد خلاق ، به دنبال راه و روش تازه برای حل مشکل است. اما او هنوز راه و روش را پیدا نکرده است.ایجاد کننده راه و روش تازه ، همان مخترع است. پس مخترع کسی است که روش یا محصولی را برای اولین بار تولید می کند.در مثال فوق، کسی که شیشه ای تولید کند که کثیف نشود و نیاز به شستن نداشته باشد، مخترع است.

نوآور :

کسی است که قابلیت استفاده و مقرون به صرفه بودن محصول اختراع شده را بررسی و در صورت امکان، آن را تجاری می کند. در مثال بالا ، پس از اختراع شیشه توسط مخترع، فرد نوآور بررسی می کند که شیشه تولیدی در مقایسه با شیشه های قبلی، چقدر مقرون به صرفه و اقتصادی است.

سرمایه گذار :

سرمایه گذار کسی است که سرمایه ( مالی ) را در اختیار افراد (در اینجا منظور کارآفرینان است) می گذارد و در برابر آن در سود به دست آمده نیز شریک می شود. در مثال فوق ، کارآفرین برای تجاری کردن محصول تازه اختراع شده (شیشه) احتمالا به سرمایه زیادی نیاز دارد.به همین دلیل با سرمایه گذاری صحبت می کند تا از سرمایه او برای انتقال محصول به بازار استفاده کند. سرمایه گذار نیز قبول می کند و سرمایه خود را در اختیار کارآفرین قرار می دهد و در پی آن، در سودی که او از این راه به دست می آورد شریک می شود.

مدیر :

مدیران ، واحد کسب و کار را اداره می کنند و کارآفرینان با نگاه فرصت گرایانه، واحد کسب و کار را راه اندازی می کنند. از آنجا که هر کارآفرینی مسئولیت تمام کارهای مربوط به کسب و کار را بر عهده دارد، به طور کلی می توان گفت هر کارآفرینی مدیر است اما هر مدیری کارآفرین نیست. به تفاوت این دو در جدول اشاره شده است.
کارآفرینان مدیران
در آینده زندگی می کنند.
علاقه به تغییر دارند.
فرصت گرا محسوب می شوند.
یک خانه می سازند و بلافاصله برای خانه بعدی برنامه می ریزند. در گذشته زندگی می کنند.
علاقه به ثبات دارند.
تهدید گرا محسوب می شوند.
یک خانه می سازند و می خواهند تا ابد در آن زندگی کنند.

کارآفرین :

همان گونه که در تعاریف بالا نیز اشاره شد، کارآفرین کسب و کاری را برای خود راه می اندازد. او در راه اندازی و ادامه کسب و کار خود، معمولا کارهای زیر را انجام میدهد:
• سرمایه اش را با ریسک مواجه می کند.
• امور مربوط به خودش را شخصا سازماندهی می کند.
• تصمیم گیرنده‌ی کارش، خودش است.
• مجبور است برای ادامه فعالیت ، مشتریان را خودش پیدا کند.
• هم زمان به فعالیت های متفاوتی می پردازد.

بازاریابی شبکه ای


بازاریابی شبکه ای چیست ؟

MLM مخفف بازاريابي چند سطحي می باشد كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه اي نيز نامیده مي شود. همانطوري كه از نام آن پيداست چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش ( که گاها توزيع كننده ،‌ عضو ،‌ وابسته ، مشاور و یا شريك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتريان ،‌ آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مشتريان به عهده دارد.

 

بازاريابي شبکه ای در واقع هدف همه شركتهاست(هم شركتهاي داراي بازاريابي شبکه ای و هم شركتهاي فاقد آن). اگر شما شنيديد كه يك شركت با سابقه اعلام كرد " در صورت معرفي يكي از دوستانتان به ما، در خريد بعدي از تخفيف برخوردار شويد" اين همان بازاريابي چند سطحي است . انجمن هاي سلامتي ،‌آژانس املاك، شركتهاي ارتباط تلفني و صنايع بسیار ديگري از اين روش استفاده مي كنند. مشاغل تخصصي ( پزشكان ، دندانپزشكان ، حسابداران ) مرگ و زندگیشان به مشتریاني بستگی دارد كه آنها را به ديگران معرفي مي كنند. تمام اين مشاغل بسادگي تلاش مي كنند تا مشتريان کنونی شان تبليغ و بازاريابي محصولات و خدمات آنها را براي مشتريان بالقوه انجام دهند.

 

شركت های سنتي

در شركت فاقد سيستم بازاريابي شبکه ای ، مدير و نمايندگان فروش بوسيله شركت استخدام مي شوند. اين نوع شركت براي استخدام نمايندگان فروش به دليل كمبود منابع مالي كه شركت بايد بعنوان حقوق پرداخت كند و همچنين تعداد افرادي كه مدير فروش قادر به بكارگيري و پوشش دادن آنهاست دارای محدودیت می باشد. زماني كه مدير فروش بدليل افزايش حجم کارها قادر به اداره امور نباشد ، شركت مجبور به استخدام مدير ديگري در كنار مدير قبلي و يا ارتقاء يكي از نمايندگان فروش به مدير مي شود. اين حالت بازاريابي "چند عرضي " گفته مي شود ، چونكه شركت در مقايسه با حالت چند سطحي تنها بطور افقي توسعه پيدا مي كند در حالي كه در بازاريابي شبکه ای سازمان بصورت عمودي رشد مي كند.

 

شركت بازاریابی شبکه ای

يك شركت MLM ابتدا با ثبت نام فردي كه قادر به جذب مشتريان و نمايندگان فروش باشد كار را آغاز مي كند. اما هر يك از نمايندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به يك مدير تبديل کنند، شخصی كه خود توانایی جذب نماينده فروش را دارا باشد.

يك شركت MLM کمیسیون پرداخت مي نمايد و نه حقوق ثابت، بنابراين در اين روش شركت محدوديتي براي جذب مدير و نماينده فروش ندارد. اين حالت بدليل گسترش سريع شمار نمايندگان فروش آموزش ديده براي شركت بسيار سودمند است . اين مورد همچنين براي نمايندگان فروش سودمند است به اين دليل كه درآمدشان محدود به ميزان فروش خودشان نيست بلكه آنها همچنین از حجم فروش ساير نمايندگان درصد فروش دريافت می كنند.

 

در واقع MLM يكي از پنج روشي است كه شركتها براي فروش و توزيع محصول یا خدماتشان به مشتريان استفاده مي کنند . تمامي شركتها ( چه شركت هاي MLM و چه شركت هاي سنتي ) در يك خصوصیت با يكديگر مشترك هستند؛ آنها محصول يا خدماتي را ارائه مي دهند كه باعث بهبود زندگي مصرف كننده مي شود. مادامي كه يك شركت داراي يك چنين محصول يا خدمتی باشد نيازمند اين هستند كه آنرا بطور گسترده معرفي كنند. آنها اين عمل را بوسيله توزيع آن انجام مي دهند. توزيع يك محصول عبارت است از يافتن و رساندن محصول بدست مشتريان. بطور كلي پنج روش عمده براي توزيع يك محصول يا خدمات وجود دارد:

 

1- فروشگاه در معرض دید 2- پست مستقیم 3- بازاریابی تلفنی 4- اینترنت 5- بازاریابی شبکه ای

 

هر يك از پنج روش فوق مي تواند از تكنيكهاي روش ديگر براي يافتن مشتريان استفاده كند. بدين معني كه روش خرده فروشي فقط محدود به مراجعان حضوري نيست.خرده فروشي همچنين مي تواند در راديو ،‌تلویزيون ،‌ روزنامه ها ،‌مجلات و نامه رسانان ( كارت پستال ،‌ تراكت و غيره) نگاه ها را به سوي مغازه جلب نمايد.اين مي تواند منجربه افزايش مراجعه حضوري افراد به مغازه شما بشود.

بطور مشابه يك توزيع كننده در يك شركت بازاريابي شبکه ای مي تواند از چند يا همه چهار روش ذكر شده در بالا مشتري پيدا كند ، درست به همان اندازه كه از طريق دوستان و آشنايان مشتري جذب مينمايد. البته مالك يك خرده فروشي مي تواند به دوستان و آشنايانش در مورد مغازه اش توضيح دهد.

پس بازاريابي شبکه ای چيست؟مهمترين موضوع براي درك اين است كه توزيع هر محصولي به معني شناساندن محصول است. بازاريابي شبکه ای و ساير روشهاي عمده توزيع يك محصول حقيقتاً روشهايي هستند كه براي شناساندن محصول بكار مي روند.

 

MLMیک روش اساسی و بنیادی است

اساساً روش بازاريابي شبکه ای يك روش خارق العاده است. منظور از واژه اساسي و بنيادي اين است كه اگر شما همه اين توضيح و تفسيرها را كنار بزنيد و تنها به آن از جنبه مفهومي نگاه كنيد، خواهيد ديد كه اين ناب ترين شيوه براي معرفي محصول به مصرف كننده است و همچنين ناب ترين شيوه براي پرداخت پاداش . اينجا به دلايل آن اشاره مي كنيم:

1- در مفهوم اساسي آن يك شخص تجربه يك محصول يا خدمت ارزشمند را با ديگري به اشتراك مي گذارد( نه به اين دليل كه آنها سود مي برند، بلكه به اين دليل كه محصول ارزشش را دارد) . " من ازش خوشم اومده ،‌ممكنه تو هم دوستش داشته باشي".و اين درست و خالصانه است.

2- شخص ايده يك خريد را با ديگري به اشتراك مي گذارد. تاريخچه كسب و كار از همين جا آغاز شده است : من كسب و كار مورد علاقه ام را پيدا كرده ام ، شايد تو هم دوست داشته باشي با من در آن شريك باشي." اين هم درست و خالصانه است.

3- شخصي كه تجارتي را با ديگري به اشتراك مي گذارد تنها هنگامي سود خواهد برد كه افرادي كه با او تجارت را شريك مي شوند نيز سود ببرند و اين فراتر از وظيفه است،‌كه هم درست و هم خالصانه است.

 

اين سه دليل مفاهيم اساسي و بنيادي بازاريابي چند سطحي هستند و كاملاً روشن و واضح مي باشند.

 

چنانچه شما به هسته اصلي بازاريابي سنتي برسيد خواهيد ديد كه يك شخص آگهي را مي نويسد و 98 درصد افرادي كه آن را مي بينند به آن توجهي نمي كنند. ( يك بازارياب عالي تنها 10 درصد پاسخ دريافت مي كند ، كه متوسط آن 2 درصد است.)

اگر نگاهي به اطراف بياندازييد خواهيد ديد كه در روش بازاريابي سنتي چه تلاشهايي براي معرفي محصول به مشتري انجام مي شود و خواهيد ديد كه چه منابع و فعاليتهايي كه تلف مي شوند. حال آيا مي توانيد تصور كنيد شهري را كه در آن اثري از تبليغات نيست چقدر تميز خواهد بود؟ تصور كنيد تعداد درختاني كه به نام تبليغات مصرف مي شوند و موادي كه بعنوان زباله در زمين رها مي شوند.

 

منبع : سامانه اطلاع رسانی فروش مستقیم - وزارت صنعت ، معدن و تجارت ( mlmbook.ir)

 

این روشی است که ما در بادران برگزیده ایم و امیدواریم با همراهی شما ضمن برقراری شراکتی پرسود و دو جانبه ، دست در دست هم فرصت خدمت به جامعه در زمینه های اشتغال ، کارآفرینی ، سلامت و حفظ محیط زیست را نیز فراهم نمائیم .

بازاریابی شبکه ای
انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

برچسب های مهم



مطالب تصادفی

  • بازاریابی شبکه ای
  • نکاتی پیرامون برنامه ریزی درسی
  • اثر منتشر نشده جلال آل احمد
  • دفترچه خدمت سربازی سال 94(جدید)
  • زندگی جنسی زنان
  • ترفندهای تلگرام
  • اصطلاحات انگلیسی
  • کارآفرینی
  • بازاریابی شبکه ای

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد